Kā zobārstniecības klīnikai gudri un efektīvi ieguldīt naudu reklāmā?

Kā zobārstniecības klīnikai gudri un efektīvi ieguldīt naudu reklāmā?

Vebināri

27 Sep, 2022 19:00 - 20:00
EEST
Vebinārs
Angļu

Igor Voičenica

Reklāma var būt efektīvs līdzeklis klīnikas attīstībai un jaunu pacientu piesaistīšanā, ja tas tiek darīts pareizi. Daudzi klīniku īpašnieki uzskata, ka pietiek mārketinga aģentūrai piešķirt budžetu vai nolīgt mārketinga speciālistu, un klīnika būs nodrošināta ar jauniem pacientiem. Diemžēl, tik vienkārši viss nav.

Šajā vebinārā mēs apskatīsim svarīgāko par klīnikas mārketingu un reklāmu, kas jāzina katram klīnikas vadītājam. Apspriedīsim, kādi mājasdarbi ir jāveic pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas, kādas zobārstniecības procedūras klīnikai ir jāreklamē un kā pareizi tas jādara, lai piesaistītu jaunus pacientus, cik liels budžets nepieciešams un kādi ir galvenie reklāmas rādītāju skaitļi, kas jāzina katram zobārstniecības klīnikas vadītājam.

Šajā vebinārā jūs uzzināsit:

  • Kas jāizdara pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas?
  • Kuras zobārstniecības procedūras reklamēt?
  • Kāds reklāmas budžets ir nepieciešams?
  • Kuri reklāmas kanāli darbojas vislabāk un efektīvāk?
  • Kuriem reklāmas statistikas rādītājiem ir jāpievērš uzmanība un kuri ir nenozīmīgi?

Lektors

Igor Voičenica

Igor Voičenica

Igor Voičenica ir Ordoline UAB Mārketinga un apmācību vadītājs ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mārketingā un digitālajā reklāmā. Viņš ir strādājis starptautiskos uzņēmumos, mazos vietējos (Lietuvas) uzņēmumos un arī lielākās globālās organizācijās. Vairākus gadus Igors bija stratēģijas vadītājs uzņēmumā iProspect. Tā ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Eiropā. Viņš bija atbildīgs par vadošo reģionālo zīmolu reklāmas stratēģiju izstrādi un izpildi. Igora galvenais darbības virziens ir mārketinga stratēģija, efektīva digitālā reklāma un datu analīze. Igors arī vada lekcijas un seminārus par mārketinga tēmām. Sertificēts “Grow with Google” treneris. Pēdējo 3 gadu laikā lasījis vairāk nekā 60 lekcijas un seminārus par mārketinga stratēģijas un digitālā mārketinga tēmām.